söndag 28 november 2010

Första advent

Har haft en lång lista med saker att göra i dag. Det har väl gått halvbra kan man säga, men jag har fått gjort en del riktigt tråkiga saker som att rensa i pappershögar, hittat platser för sådant som inte haft en plats utan stått halvt framme/halvt dolt på olika ställen, börjat rensa i högarna av skor, sortera och packa för små barnkläder. Fick också tvättat fönstren på övervåningen och pyntat lite grann inför middagen. Detta är saker jag hade velat gjort i går, men jag kanske fick en släng av Johannes virus för jag var otroligt trött och sov på dagen. Gabriel hade också varit vaken några timmar med mig på natten vilket ju inte gjorde mig piggare. Fortfarande är hans sömn inte helt hundra, men var bra mycket bättre i veckan. Han är för övrigt extremt allting, klättrar och kastar, så vi får se hur det går med julsakerna som ska stå i fönstren i år. Det är i alla fall väldigt fint med snö ute! Det gör verkligen adventstiden än mysigare än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar