söndag 5 december 2010

 Bjuder på några härliga snöbilder från i dag. Jag kunde, på grund av all snö, inte ta mig till Åsa och julpyssla i dag som planerat. Det kunde ingen annan heller visade det sig. Det var synd för jag hade behövt lite vuxentid med goa tjejerna. I stället blev det bra saker gjorda ändå. Johannes och jag gick ner i källaren med några lådor barnkläder, en fläkt och lite annat bröte. Nu är det fint under trappan igen. Av någon anledning blir det väldigt lätt fullt där och ser ut som ¤%#"@!!¤#¤. Sen gick vi ut i snön och åkte snowracer. Det var kul!


 - Men vad är då detta? undrar du. Jo det här är Johannes som just åkte förbi. Så snabbt gick det i rutschkanan.

Okej, här lyckades jag fånga honom med kameran. SSSHHVIIISCH!

Snygg landning i den snöhög jag bunkrade upp, eftersom den första åkturen slutade med väldigt ond rumpa i den packade snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar