tisdag 18 januari 2011

Hur tog jag bäst tillvara på min dag?

Efter kaffet och mackan och bloggande och lite surf blev det ÄNDÅ så att jag städade. Var lite sur på mig själv för det, men - som du kanske vet - är jag en avslutare och kunde inte sluta förrän övervåningen var fin. Tur den inte är så stor. Men jag lyssnade i alla fall på skön radio under tiden. Jo, jag tvättade också. Innan jag hämtade barnen lagade jag dessutom supergod mat till mig själv. Gratäng med broccoli, quornbitar, béchamelsås och riven ost. Mycket gott. Fick verkligen tvinga mig själv att inte äta upp allt, utan spara tills i morgon när jag kommer hem vrålhungrig från jobbet.

Gabriel hade somnat lätt på vilan, bara satt sig upp ett par gånger. Strålande Sickan!

PS. Det jag INTE gjorde var att duscha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar