fredag 29 januari 2010

Nu sätter jag igång!

Jag brukar vara sådär en 5 år efter alla trender, så nu börjar jag blogga (när alla verkar sluta). Mest för att det är så otroligt tråkigt att skriva dagbok. Det har jag försökt göra, men den bara blir mitt dåliga samvete som ligger där i datorn och lurar. Sen tänkte jag att mina nära och kära kan följa med lite grann, släkten är utspridd i landet, kanske vill någon kika in ibland och kolla läget?

Så vansinnigt svårt det är att skriva första inlägget! Man vill ju skriva nåt kul och slagfärdigt, men nä - nu bestämde jag mig för att bara köra på!

Välkommen till min familjeblogg och mina betraktelser från ett numera snöfyllt och vackert Majorna!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du också börjat blogga :) Kan man hålla koll på vad du göräven när du inte jobbar :)

    SvaraRadera