fredag 29 januari 2010

Ny gitarr - ÄNTLIGEN!

Här är den!

Fick pengar av min pappa som bidrag till en gitarr när jag fyllde år. I SEPTEMBER! Oops! Har fått be Joachim om råd så han har ägnat några lunchraster åt att klämma på några fina och kolla. På något sätt har jag massor av komplex för att gå in i en musikaffär och börja testa, är ju bara en glad amatör. Så det hela drog ut på tiden, för jag ville liksom att vi skulle vara två som kollade... Det kan vi ju lätt konstatera inte är så lätt nu för tiden. Tillslut blev det ändå så att Joachim köpte en som jag tittat noga på - på nätet. Men grymt nöjd är jag!

Mickad är den, så nu kan jag spela in mina hitlåtar, hehe. Dessutom köpte han en otroligt fräck liten stämapparat som man bara sätter på med en liten klämma och sen lyser den rött när strängen är ostämd och grönt när det är rätt. Hur bra är inte det då?!?!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. När vi flyttat får du hälsa på i vår studio och spela in dina hitlåtar :)

    SvaraRadera
  3. Alltså, den översta kommentaren togs bort för att detta var sändarens önskemål. =)

    SvaraRadera